dia 15 - Reisverslag uit Viana, Brazilië van Eva Oliehoek - WaarBenJij.nu dia 15 - Reisverslag uit Viana, Brazilië van Eva Oliehoek - WaarBenJij.nu

dia 15

Blijf op de hoogte en volg Eva

27 Oktober 2015 | Brazilië, Viana

Dia 15

Vandaag was Miguel zijn vader vanuit Luanda al vroeg gekomen met Miguel zijn half zusje Priscilla en een chauffeur. Vandaag de trip naar Malange en de mooie watervallen die op onze to do list stond. Uiteindelijk met 2 auto's vol vertrokken.
Miguel, cheriff, Serveni en de oom en ik in een auto. En in de andere auto Tepa, Elisa, Herman, Louam, Priscilla en chauffeur dan. Voordat iedereen echt gereed is en klaar om te gaan, ben je zo weer een uur verder. Koelbox met ijs en drankjes mee en off we go. De trip duurde ongeveer 2 uur naar de watervallen in Kalandulu. Superrrr hoge watervallen die wij vanaf een soort platform konden bekijken. Een grote regenboog was zichtbaar en scheen tot op de grond maar ik zag geen pot met goud :p
Super mooi uitzicht en veel groen. Tijd daar rondgelopen en foto's gemaakt. Ik zat op een rots rustig wat foto's te maken tot er opeens een vrouw stijf naast mij kwam zitten en een foto liet maken, hierna nog een en weer een ander, toen nog een jongeman. Ik ben een attractie hier. Miguel zei nog tegen de mensen ik ben haar vriend En van mij maakt niemand foto's, ze
Moesten lachen. Bij wat water ons gezicht lekker gewassen. Miguel en ik kochten nog een klein licht tafeltje van hout, die past vast wel in mijn mega koffer.
Verder doorgereden door Malange. Op naar een nicht van, die een groot huis heeft met haar man en 2 kindjes. Hier waren Weni (neef) en zijn vriendin vanuit Luanda ook al aanwezig, die een week eerder bij ons huis nog waren wezen chillen. Er was al volop gekookt en voor 15 man tafels gedekt. Een Afrikaanse tafel met de fufu bonen vlees saus en de andere tafel met friet kip rund salade gebakken eitjes. Weer veel en heerlijk gegeten.
Na het eten even gechilld en erna in de buurt naar een hotel gebracht door Miguel zijn vader. Een deel bleef in t huis logeren en wij als de verre gasten in t mooie hotel.
In t hotel gedoucht en weer terug gegaan naar het huis. Hier wat drankjes gedaan en het plan om uit te gaan. Pas rond half 1 waren alle mannen klaar met omkleden en klaarmaken en was ik al aardig ingekakt. Toch even mee kijken dan maar alles was dicht hier op de zaterdag avond!
Ik vond het niet zo erg dan konden we lekker gaan pitten.

Xxxx

  • 27 Oktober 2015 - 10:15

    Marieke:

    Zo te horen hebben jullie het onwijs naar je zin :) veel plezier nog!! X Marieke

  • 27 Oktober 2015 - 19:11

    Petra:

    Wat pot met goud, het is al onbetaalbaar dat je daar bent. Voor ons ben je altijd al een attractie geweest, zo'n schoonheid en natuurlijk de humor van Miguel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Viana

Angola

Op familiebezoek voor Miguel en tegelijk genieten van een welverdiende vakantie!

Recente Reisverslagen:

07 November 2015

dag27

06 November 2015

dag 26

06 November 2015

dag 26

05 November 2015

dia 24-25

03 November 2015

dag 22-23
Eva

Actief sinds 04 Okt. 2015
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 9208

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2015 - 07 November 2015

Angola

Landen bezocht: